Isnin, 10 November 2014

MEAL SHAKES SHAKLEE...

Dah lama tak update blog sebab keadaan kesihatan tak mengizinkan ...tapi hari ni nak kongsi tentang Meal Shakes Shaklee...

Apa itu Meal Shakes Shaklee?
Merupakan sumber protein yang lengkap dengan penambahan mineral dan vitamin dan lengkap. Membekalkan asid amino dalam nisbah yang seimbang untuk kesejahteraan tubuh. Disamping itu, ia juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk asid amino perlu dan tidak perlu.

Pendek kata meal shakes ni adalah nutrisi lengkap untuk kanak.kanak lah kan...sebelum cerita tentang kebaikan jom kita tengok sedikit fakta mengenai meal shakes ni...

1. Menyediakan 24 jenis vitamin A-Z , mineral dan trace mineral. Kekurangan trace mineral memberi kesan kepada penyerapan vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Jadi ia amat sesuai bagi mereka yang susah untuk menelan suplemen berbentuk pil.

2. Kaya dengan protein dalam membentuk kulit , kuku, rambut, organ-organ darah, sel-sel dan sebagainya.Ia amat sesuai untuk ibu yang menyusukan anak.

3. Kaya dengan asid folik, Biotin, kalsium dan magnisium yang diperlukan untuk membina tulang-tulang dan sel-sel dalam proses tumbesaran. Amat sesuai untuk tumbesaran kanak-kanak dan ibu yang hamil.

4. Mengandungi vitamin A, C, E, Zink dan Selenium yang merupakan anti oksiden dan penuaan. Untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.

5. Lengkap vitamin b complex, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekaligus menigkatkan warna kulit. Amat sesuai bagi mereka yang inginkan kulit yang halus dan mulus.

6. Sebagai detox kerana kaya dengan serat yang membantu menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada perut.Sesuai bagi kanak-kanak dan orang dewasa yang mengalami masalah sembelit.

Jom kita tengok apa kelebihan Meal shakes Shaklee ni...
 
Rasa vanila kesukaan anak-anak
Sesuai untuk kanak-kanak 1 tahun ke atas
Sesuai untuk se
 
isi keluarga

Rendah lemak namun kaya dengan 19 vitamin mineral utama
Memberi tenaga dan menguatkan sisitem imun
Mengurangkan eczema kepada kanak-kanak dan orang dewasa
Meningkatkan selera makan anak
Masalah sembelit
Kanak-kanak yang mengalami obesiti
 
 
Jadi kepada yang masih tecari-cari nutrisi yang terbaik untuk anak-anak dapatkan Meal Shakes dari Shaklee yang pasti tidak menghampakan...
 
Berminat fb Umai Azmi untuk keterangan lanjut...
Sahabat Shaklee Anda
NUR UMAINIAH MAULAD AZMI
 

 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan