Selasa, 4 November 2014

VITALEA IRON FORMULA

KEBAIKAN VITA-LEA IRON FORMULA  UNTUK IBU HAMIL

Vitalea merupakan multivitamin & multimineral yang hebat.Ia merupakan suplemen seimbang dan paling komprehensif di dalam sains shaklee yang mampu dimiliki. Diformulasikan khusus 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
 
Pengambilan vitalea secara konsisten boleh meningkatkan kesihatan dan kecergasan menyeluruh.Ianya juga dapat menyokong jangka hayat hati , usus dan kesihatan mata.Selain itu dapat meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi dan memberikan perlindungan terhadap kerosakan akibat serangan radikal bebas.
 
APA KEBAIKAN BAGI IBU HAMIL....
 
Masalah yang paling utama bagi ibu hamil yang sering kita dengar dalah masalah haemoglobin ( hb ) rendah. Pengambilan vitalea secara konsisten dapat membantu ibu yang hamil memperolehi bacaan hb yang optimum.Wanita hamil selalunya mengalami kekurangan zat besi . Zat besi adalah komponen utama dalam sel darah merah yang menghantar oksigen keseluruh badan bagi memastikan kelangsungan hidup dan apabila sel darah merah kurang wanita itu mengalami anemia.
 
Tanda-tanda hb rendah ialah :
PENING
SAKIT KEPALA
KESEJUKAN DI KAKI DAN TANGAN
PUCAT KULIT DAN KUKU
SAKIT DADA
HENDAK PITAM
MENGAH DAN HATI SENTIASA BERDEBAR-DEBAR
 
Kesan dari hb rendah ketika hamil boleh menyebabkan keguguran , kelahiran pramatang, berat badan bayi rendah dan risiko kematian. Mudah-mudahan kita semua dilindungi dari musibah seperti ini. namun sebagai manusia perlulah berikhtiar dan selebihnya bertawakal kepadanya.
 
Jika berminat untuk mendapatkan vitalea iron fomula boleh hubungi saya di fb Umai Azmi untuk keterangan lanjut.
Sahabat Shaklee anda




Tiada ulasan:

Catat Ulasan